antradienis, lapkričio 26

Stebima...

Jaučiuosi stebima...
Vyko visokie nelabai faini dalykai. Ant vienos mano draugės, Kotrynos, sumanęs pastumti jos klasiokas susikūrė blogą. Stūmė, lygino nuotraukas, darė visokius kitokius bjaurius dalykus. Ir prieš kelias dienas jo blogas dingo. Blog has been removed. Pasirodo, kažkas kažkam kažką pasakė, sužinojo mokyklos administracija, uždraudė jam rašyti. Dabar visa klasė galvoja, jog čia Kotryna jį įskundė. Suprantama. Beeeeet.... Ne. Pamačiusi per draugų draugus jo reklamuojamą facebooke blogą, administracijai pranešė... Spėkit kas? Ogi mūsų lietuvių kalbos mokytoja!!! Moralas iš viso šito išeitų toks, kad NIEKADA NIEKADA neturėkite bendrų draugų su BET KOKIAIS, net ir labai fainais mokytojais. Nes jie yra mokytojai. Ne draugai. Visų pirma jie lojalūs mokyklai, o ne kažką iškrėtusiems mokiniams. Bet, tikiu, kad ir taip šito nedarot. O šį kartą ne tik apie tai. Susirašinėdama su ta pačia drauge sužinojau "Nu taigi mokykla viska apie tave zino, tiktais nesigilina dbr ka i bloga rasai". Gal ir nebuvo tai labai netikėta, bet likau laaabai nustebus. Viską žino... Aš net fb blogo neskelbiau. Tik bloggerių pašnekesiuose... Net sukirbėjo tokia mintis... O gal...? Bet ne, jie negali būti TOKIE kiaulės...
 
Tada man kilo mintis sukurti tokį provokacinį blogą. Susikurčiau naują pašto adresą, per jį - blogą. NIEKUR jo neviešinčiau. Parodyčiau kokiam vienam žmogui. Ten nestumčiau. Ne. Bet, pavyzdžiui, įkelčiau visokius šlykščius (kraujo ant išdraskytų lūpų and oth. sh.). Ne dėl to, kad man jie patinka. Tiesiog noriu pažiūrėti, ar tikrai taip labai jie mus seka. Nes pasijaučiau ne per geriausiai... O ar jus mokykla kontroliuoja? Aš mokausi VJG, tai ji tikrai labai jautriai žiūri į viską, ką mes veikiame po pamokų....

6 komentarai:

Anonimiškas rašė...

Na, pas mane daugoka mokytojų drauguose facebook'e, tačiau niekas nesigilina į mokinių asmeninius gyvenimus, nes pagal įstatymus jie neturi teisės.
Mokytojas neturi teisės kištis į mokinio asmeninį gyvenimą, net jei tai facebookas (na, tiesiog negali pvz. skelbti savo nuomonės apie tai mokykloje, na maišyti bendrus ir asmeninius interesus). Na, bent jau man brolis taip aiškino (mokytojas vis dėlto). Tad labai keista girdėt, kad kažkokie mokytojai kišasi ir draudžia kažką daryt...

Tačiau šiap manau gal ir gerai, kad neberašo tas vaikinas(?) blogo. Nes jei jis skirtas šaipimuisi- tad tikrai gerai, kai jo nėr. :)

Vilija (susisiekti - jankunaitev@gmail.com) rašė...

Manau šiek tiek paranojiškai į viską žvelgti, nes arba mokykloje taip įprasta, arba mokytojai peržengia šiek tiek ribas. Žinoma šiuo atveju buvo gerai, jog pranešta apie negerą blogą, bet kitais atvejais jie neturi lysti į kitų mokinių gyvenimus, kaip ir sakė Patricija. Pati turiu feisbuke mokytojų taip pat ir net žinau, jog mano blogą skaito daug suaugusių žmonių. Tai šiek tiek varžo, bet tiesiog žinau, jog skaito, todėl stengiuosi tiesiog atsipalaiduoti. :) O tu juk šiame bloge nieko blogo nerašai, tad.. :)

asdf rašė...

taip, jie neturi teisės kištis, bet jie domisi mokiniais. tiesiog kažką draudžia daryti jeigu yra tikrai negerai.ta prasme, jie leidžia veikti, bet tik geruoju, tad aš irgi nieko prieš, kad mano blog'ą skaito, bet būkime teisingi, jie bando užkirsti kelią nekokiems dalykams.

kaip ir dabar pažiūrėjau, tai jis tą savo blogą atsidarė, tik pasekė mane pavyzdžiu - padarė jį su gmail pakvietimais. nieko originalesnio sugalvoti jam tiesiog nepavyko...

Unknown rašė...

ir aišku vėl ant tavęs stums... nesakau, kad blogai, jog seka. tiesiog buvo kažkaip netikėta

asdf rašė...

visas reikalas sutvarkytas yra, jei nori daugiau sužinot, tai parašyk sms, galėsiu trumpai paaiškint, bet nesiplečiant

Unknown rašė...

tai tu man parašyk, ok?