pirmadienis, rugsėjo 16

20/1000

20 sekėjų. 1000 peržiūrų. Nesitikėjau. Psakysiu atvirai, nesitikėjau. Iš vis galvojau, kad man rašyti atsibos jau po pirmųjų įrašų. Bet neatsibodo. Susipažinau su naujais fainais žmonėmis ir apskritai blogo rašymas man suteikė puikią galimybę išlieti mintis, kurios skraidė mano galvoje ir prašėsi išleidžiamos į laisvę. Ačiū visiems, kurie skaitė, komentavo, rašė, kas patinka, nepatinka. Taip pat ir sekėjams, kurie (tikiuosi) skaitė mano straipsnius. O labiausiai ačiū Kotrynai, kuri, gal to net nenutuokdama, atvedė mane į bloginimo pasaulį. Jūs visi labai faini!!!
These dogs surfing



4 komentarai:

asdf rašė...

Blogai yra gerai :D

Unknown rašė...

Tai aišku:)

Blondė rašė...

Hey, graži daina! Sveikinu su pirmaisiais rezultatais ;) Būtų tobula, jei nuimtum privalomą teksto patvirtinimą, kai tenka rašyti komentarą :)

Unknown rašė...

O kaip jį reikia nuimti?;)