šeštadienis, rugsėjo 28

Sapnas...

Šiąnakt sapnavau sapną, kurio dėka atsibudau aštuntą ryto, nors dabar šeštadienis. Iš tikrųjų sapnas, nesvarbu, blogas ar geras, kurį prisimenu, yra labai retas, todėl ir laukiamas dalykas. Nes jau tikriausiai kokius metus nesu prisiminusi nei vieno sapno:( 
Taigi, sapnuoju, kad atėjau su tėčiu į didelę drabužių parduotuvę. Bet žiūriu, kad ten tik vyriškos prekės: glaudės, triusikai, marškinėliai... O aš ieškau sportbačių:) Bet visi jei arba pilki, arba mėlyni, arba labiau skirti sportui.Sakau tėčiui, kad eitume iš čia. Atsiduriu savo buvusioje muzikos mokykloje ir laukiu buvusio kanklių mokytojo Klovos. Kodėl, nežinau, bet turiu rankoje kažkokį raštelį. Gal pateisinimą, galbūt dar kažką kitą... Nesulaukusi Klovos, staiga atsiduriu paplūdimyje, visiškai atvirame duše. Ačiū Dievui, aš ne nuoga, su maudymuku. Kartu su manimi yra ir mano mama, teta, brolis ir tėtis. po kiek laiko jie abudu išeina pro duris, kurios sukasi. Aš stoviu duše. Staiga iš didelių pastatų pusės (įdomu, kodėl iš pastatų, o ne jūros??) pradeda eiti bangos. Gana didelės ir mama sako: einam iš čia, bus cunamis! Aš aišku niekur nebėgu, o tiesiog įsitveriu dušo strypo ir stipriai laikausi. Ateina pirma banga, bet toliau nuo manęs. Dangus užtemsta, aš bėgu prie mamos ir bangos mūsų nebepasiekia. Ir tada aš pagalvoju: kai grįšiu namo, reikės aprašyti šitą atsitikimą bloge. Tik įdomu, ar bus internetas, juk vanduo turbūt laidus nutraukė. Ir dar: o, kad būčiau turėjus fotoaparatą, tai gerų kadrų užfiksuočiau... Ir tą akimirką pabudau.

Pasižiūrėjau, ką tai reiškia sapnininke: Cunami – jei jis užpila paplūdimį, atsitinka kažkas baisaus, tokie sapnai sapnuojasi prieš globalinius įvykius, taip pat tai gali būti atleidimas, išdavystė... Didelė banga simbolizuoja emocijų laviną, kuri netikėtai jus užklups. 
Nelabai linksmos prognozės... 


2 komentarai:

Blondė rašė...

Žinok pakėlei nuotaiką :D Pas mane taip pat dažnai pasitaiko nerišlūs sapnai, kai iš kažkur atsiranda durys, o jas perėjus atsirandi lifte. Tarkim. :D Šeštadienio rytą taip pat nubudau nuo sapno. 10 valandą. ;D

Vilija (susisiekti - jankunaitev@gmail.com) rašė...

Geras sapnas! :D Kaip ir pridera sapnams - kažkoks neaiškus, bet atrodo smagus. :D Dėl sapnų prognozės - aš manau, jog teigiamas prognozės galėtų būti spyris į užpakalį, o jei rašoma kažkas negero - pamiršk ir gyvenk toliau, juk tavo gyvenimas plius minus daugiau priklauso nuo tavęs. :)