trečiadienis, spalio 23

Autumn and winter wish list:)

Kadangi ir Kalėdos ir mano gimtadienis jau ne už kalnų (po dviejų mėnesių, beje), sugalvojau, jog reikia pradėti galvoti norų sarašiuką. Tad, kad neužmirščiau, viską nusprendžiau susirašyti čia.

Šitie kvepalai man yra kažkas tobulo... Nemėgstu kvėpintis, vienintelis mano turimas kvepalų buteliukas voliojasi nenaudojamas. Bet čia... Kai tik užuodžiu šitą kvapą, man norisi sekti paskui jį bet kur, kur tik jis sklis:) Kainuoja apie 200lt.

Reikia kažkokių tokų rudeninių batukų, tik gal tvirtesnių, ne tokių greitai nusidaužančių (nors aš ir tvirčiausius per kelis mėnesius nudaužyti sugebu)

Ir tokie labai labai faini, tik kad mama neleidžia, sako, kad per aukštas kulnas:) Bet jei juos gaučiau... Būtų tobula:)

Pagaliau reikia įsigyti didelę ir talpią, minkštą ir mielą tašę. O tai turiu dabar kokia penkias, bet visos mažiukės, nieko dideliio ten neįsidėsi...

Gražių, neatsilaupiusių sportbačių, kurie tiktų ne tik sportuoti, bet ir į miestą išeiti

Labai kokybiškų ausinių, nes pastarosios, kurias pirkau iš Tigerio, jau visai sudilo (laidas) ir dabar tik traška;) O mano ausims reikia kokybiško garso.
Nemanau, kad viską gausiu, bet juk pasvajoti galima...
Pabaigai šis tas linksmo :) Darau projektą apie Airiją, taip radau šitą fainulką vaizdo įrašą:


Komentarų nėra: