antradienis, spalio 29

Idol

Kiekvienas turi idealą. Žmogų, kuriuo nori sekti. Arba tiesiog tokį, kokiu norėtų būti suaugęs. Aš ne išimtis. Helen Mirren. O juk galėjau rinktis paprastesnį variantą - būti beliebere, directioniere ar lanere (t.y. Lanos del Ray fane - įdomu, ar jie taip ir vadinasi???) Bet pasirinkau senutę (kaip čia pasakius...), į kurią dauguma net dėmesio neatkreipia. Nežinau, bet man ji tokia jaunatviška, elegantiška ir šiaip faina... Ne kiekvienas moka taip gražiai senti...


O kokie žmonės yra jūsų idealai?

6 komentarai:

aqua vitae rašė...

kiekvienas savo idealą renkasi pagal save. nebūtinas bandos jausmas ir populiarūs žmonės, idealas gali būti ir mama, tėtis ar net tas žmogus atsitiktinai sutiktas gatvėje, kažkuo patraukęs, palikęs įspūdį.
idealų aš turiu nemažai: Jensonas Buttonas, Chrisas Martinas, Jaredas Leto, Ryanas Tedderis, Sofia Boutella.. galėčia vardinti ir vardinti. :))

Vilija (susisiekti - jankunaitev@gmail.com) rašė...

Dabar pradėjau galvoti ir kažkaip šiai akimirkai nerandu savo idealo. Man patinka kai kurių žmonių sąvybės, veikla, bet kad velniškai patiktų visas žmogus, jog galėčiau jų vadinti idealu, turbūt net nėra.. :)

Unknown rašė...

Akvile, aš idealų taip pat turiu daugiau, negu vieną, bet tiesiog kažkaip parašiau apie didžiausią:)
Vilija, man kartais irgi taip būna, kad nori sulipdyti tą idealą iš kokių dviejų ar trijų žmonių savybių:)

Rožė rašė...

Mano - Josh Hutcherson <33 :)

**************

http://svajoniusalisdreamland.blogspot.com/

Anonimiškas rašė...

Mano idealas Lady Gaga, del to nes nebijo issiskirti, yra kitokia, jos dainos puikios, ji grazi, balsas nuostabus, kovoja uz kitu teises ir pan. tiesiog ji nuostabi.

Viltė rašė...

Mano idealas yra Rūta Meilutytė. Ir ne dėl to, kad gauna auksinius apdovanojimus, o už ryžtą ir labai didelį užsispyrimą bandyti,bandyti ir laimėti :)