pirmadienis, spalio 28

Skausmas

Aš nesuprantu žmonių prigimties. Kodėl aske dabar išpopuliarėti galima tik būnant žmogumi, kuris pjaustosi/yra narkomanas/pisimosi ekspertas/rūkantis nuo dešimties/užsidepresavęs/bando nusižudyti? Nes visi tuo mėgaujasi. Jie džiaugiasi, kad taip nutiko ne jiems. Rašo palaikymo žinutes "nekreipk dėmesio į tuos heiterius, tu labai nuostabi asmenybė, aš tavimi žaviuosi". Nesakau, kad visi tokie. Yra daug tikrai labai fainų, draugiškų, įdomiai atsakinėjančių žmogelių, kurie irgi tampa populiarūs. Bet. Beveik visada yra būtina, kad jiems patiktų rokas/metalas ir panašiai. Sakoma: "dabar visi myli tik 1D ir Bieberį, mūsų niekas nemėgsta, iš mūsų tyčiojasi ir t.t.". Bet dabar popso mėgėjai yra tie skriaudžiamieji. Turi būti labai stipri 0-os valios, kad atsilaikytum prieš visus tuos, kurie į tave kreivai pasižiūri vien dėl to, kad tau patinka 1D. Ne, nesu jų gerbėja. Man patinka visokia muzika. Užtat kaip nervuoja, kai susitinki naują žmogų ir pokalbis būna maždaug toks:
(kitas žmogus) - Tai kokia muzika tau patinka?
(aš) - Visokia. O tau?
(kitas žmogus) - Man tai metalas, rokas, punch rokas. O tau patinka popsas?
(aš) - Na taip, kartais.
(kitas žmogus) - Aaaaaaaaa..... (niekinamai nužvelgia). Nu tada viso...
(aš, nustebusi, kad kitas žmogus nori taip greitai atsisveikinti) - Nu ok, iki...
Dabar noriu papasakoti vieną atsitikimą. Kadangi gyvenu senamiestyje, vedžiodama šunis dažnai praeinu pro Pilies gatvę. Ir ten dainuoja tokia mergina, tikrai gražaus balso (dainuoja, nes neturi kuo susimokėti už nuomą;atvyko studijuoti į Vilnių), pati graži:) Viena daina man ypatingai patiko, tad nuėjau prie jos paklausti, koks pavadinimas. Niekada nebūčiau atspėjusi, kad tai Justino Bieberio daina... Žinoma, grįžusi namo išklausiau originalą, tai viskas buvo daug prasčiau, bet... Su Bieberiu yra tik du pasirinkimai - arba jį dievini, arba nekenti. O aš kažkaip suradau viduriuką:)
Lažinuosi, jog jeigu jums paleistų kelias mažiau žinomas jo dainas, jums jos galbūt net patiktų... Tad reikia žiūrėti ne į atlikėją, o į muziką:)
Na ką, nusišnekėjau čia truputį, bet toks pyktis buvo apėmęs... Geros dienos visiems:)



Komentarų nėra: